Quickmill Quickmill 3035

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Quickmill Quickmill 3035 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

ANSMEIJER 22-12-2013
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3035

wij hadden hiervoor een Jura. We zijn eigenlijk helemaal niet tevreden met de Quickmill. Hij heeft vaak mankementen, komt vaak niet goed op druk en maakt ENORM veel rotzooi (lekt na en zo) we zijn al een paar keer mee terug geweest naar de winkel/reparateur, maar dit is wat het is naar hun zeggen….

Boze klant_44 16-09-2012
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3035

Wij hebben nu ruim 4 jaar deze machine. Echter is die kapot gegeaan en bij contact met de winkel waarbij wij deze hebben gekocht(koffie thuis winkel in Dieren) werd er gevermeld dat garantieperiode (2 jaar)voorbij was en bij het argument dat je bij een machine van ruim 900 euro mag verwachten dat die langer dan 4 jaar meegaat is niet op ingegaan(maw hij zou het doorgeven aan Quick mill). Dit is een domper daar men klantenservice zowel vanuit Quick mill als de koffiethuis winkel te Dieren te wensen overlaat,...onderhouds beur kon mij aanbieden waarbij onderdelen zijn vervangen zonder overleg (duidelijk aangegeven bij welk bedrag wij akkoord gingen. Ik ben DIEP teleurgesteld in zowel de Quick mill als de Koffie thuiswinkel te Dieren.

edelman 14-10-2013

Vreemde reactie van de dealer. Volgens Nederlands recht moet een produkt voldoen aan de normaal gebruikelijke verwachtingen, in dit geval zou dus ook na 2 jaar gewoon (fabrieks)garantie moeten gelden, gelet op prijs en product. Ben wel benieuwd of Quickmill zijn garantieverplichtingen is nagekomen?
Ed Edelman

Loezzz 11-02-2010
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3035

We hebben deze quick mill nu bijna twee jaar. Ik wil geen andere koffie meer. We drinken graag Latte Macchiato. Ik schenk melk in een kop en zet hem 45 seconde in de magnetron. De stoompijp gebruik ik inderdaad liever niet omdat het lastig is schoon te houden. Ik drink de Macchiato ook liever zonder schuim.
Een cursus op dit apparaat is echt de moeite waard.

Richard Vergunst 26-12-2009
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3035

Wat een mooi apperaat en makkelijk te bedienen.

Tja nog een beetje onhandigheid en daar door word hij gauw smerig.

Wat is het leuk om zelf een lekker espresso of cappuchino te zetten en het is zoveel lekkerde als een Senseo

Tip kijk rond op internet.

en ga dan onderhandelen met deze prijzen uiteindelijk heeft het ons een gratis bijpassende uitkloplade opgeleverd.

Bedankt Bob van Kaldi gouda

MARCEL051181 23-12-2009
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3035

Ik heb weinig toe tevoegen aan de andere reviews aleen dat de surfis ook geweldig goed is we hadden ons aparaat +- 2en een half jaar toen ging hij twee keer stuk opde selfde onderdeelen en toe werd het aparaat gelijk omgeriuld voor een nieuwe
grandioos toch!!!

FransW 04-09-2009
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3035

Dit apparaat maakt geweldige koffie! Eigenlijk moet ik zeggen: wij maken het nu, want wij zijn de zwakke factor. Of weer eigenlijk: waren.
Wij hebben dit apparaat gekocht bij Brandmeesters in Haarlem, en dat is sowieso een aanrader. Bij het kopen: alle tijd voor je, overal uitleg over en natuurlijk ook alle tijd voor koffie proeven. Wij hebben telkens dezelfde koffie geproefd, bij oa deze QuickMill en bij een Jura, en het is ongelofelijk wat het apparaat aan koffie toevoegd, of eraf haalt, zoals bij die Jura.
Toen we hem thuis hadden hebben we eerst geruime tijd aangerommeld: het is net een spiegelreflexcamera, je maakt veel mooieere foto's dan met een eenvoudig ding, maar als het niet klopt is het meteen helemaal niks.
Daarom zijn we wederom naar Brandmeesters gegaan en hebben daar op een zaterdagmorgen 3 uur lang les gehad op ons eigen apparaat. Verhelderend! Ook hebben we geleerd om goed melk op te schuimen. En nu maken wij de lekkerste koffie, en zijn koffiesnobs geworden.....

En nogmaals: ga naar Brandmeesters, neem les, en geniet!

bluebird 03-05-2009
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3035

Ik sluit me op alle punten bij de vorige beoordelaars aan. Paar dingen die ik wil benadrukken. In het begin is het echt niet zoveel beter dan je gewend bent:Blijven oefenen. Het ligt aan jezelf. Hier ben ik weken mee bezig geweest. De opmerking over de instelling van de maalgraad is zeker waar. Alleen de laagste standen hebben zin. Als ik nu mijn vorige koffie proef, die ik altijd zo lekker vond, smaakt het nu naar slootwater.
De punten aangehaald over schoonhouden/maken onderschrijf ik volledig.
Voor wat de duurzaamheid betreft 2 punten. Na een paar weken deed mijn pomp het slecht, die is vervangen. Nu hoorden we een plof en vlogen de stoppen eruit en het apparaat doet helemaal niets meer. Weer terug naar importeur(wordt opgehaald tegen nul kosten). Ik heb daarna eens verschillende winkels opgebeld. Ik schijn gewoon pech te hebben. De reputatie van dit merk is namelijk oerdegelijk.
Er zullen zeker betere machines zijn, maar voor dit geld een apparaat met ingebouwde bonenmaler is niet verkeerd. Zaken als instelbare watertemperatuur/druk, nog fijner in te stellen molens, E61 drukgroepen zeggen mij weinig omdat ik daar geen ervaring mee heb.

prijk 04-11-2008
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3035

Deze Quickmill is een aanrader. Heb een jaar of zes een Saeco-volautomaat gehad, maar het resultaat werd nooit echt goed, zeker niet bij espresso. Na veel lezen van ervaringen en demonstratie in de winkel tot aankoop van de Quickmill besloten, en na een paar weken oefenen levert dit apparaat nu heerlijke espresso en cappuccino. Er zijn nogal wat variabelen, zoals de maalgraad, de soort en hoeveelheid koffie, de doorlooptijd en natuurlijk het aanstampen van de koffie, maar als je eenmaal ontdekt hebt wat de beste combinatie is, dan verlang je nooit meer terug naar een volautomaat. Niet wanhopen dus, maar blijven oefenen, het komt vanzelf goed.
Sluit me bij de vorige beoordelaar aan wat de (geringe) nadelen van de Quickmill 3035 betreft; je morst altijd wat koffie met het malen en dat wordt al gauw een knoeiboel en is lastig weghalen, de molen heeft 24 standen of zo maar alleen in het gebied tussen 2,5 en 0 heeft variëren effect (kan aan de koffie liggen) en de tamper is onhandig (koop een losse). Maar verder lijkt me dit een degelijk, betrouwbaar apparaat dat hopelijk jaren zijn werk blijft doen.

Richard327 08-03-2007
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3035

Dit apparaat maakt lekkere espresso en cappuccino. Hiervoor hadden we een Senseo, maar die smaakte erg chemisch in vergelijking met dit apparaat, wat een verschil!Wel even wennen zo'n piston-machine, maar het is het absoluut waard,

Wel jammer is het dat er alleen een piston met dubbele uitloop word bijgeleverd en geen enkele, vooral met kleine espresso kopjes is dat af en toe knoeien.

Pluspunten:
- redelijk compact, alles ineen apparaat.
- makkelijke bediening van de molen, piston en stoompijpje.
- zelf verse bonen malen en alle smaak eruit halen

Minpunten:
- de sponning aan de achterkant van het afdruipbord is niet schoon te krijgen, heel irritant.
- de timer van de molen verspringt te makkelijk tijdens het schoonmaken.
- de startknop van de molen word snel vergist om ook koffie mee te maken, deze zit niet op een logsiche plek.
- de tamper is erg onhandig in gebruik en handiger is om er een losse tamper bij te gebruiken.